Monday, October 26, 2009

Raya 2009

Salam,

Raya tahun ni cam biasa... 1st day of raya pagi session musti ke umah mertua dulu...then ptg lps zohor baru balik meru. Yelah mak aku pun dok bersama kan, senanglah sikit nak arrange... ptg session balik meru ziarah nenek... begitulah rutin kami sekeluarga bila raya. Mak aku pun tak kisah, janji kitorg balik meru petangnya.

Cam orang lain sure poning kan... siap buat perjanjian. Alhamdulillah..bagi aku takde isu...yelah dapat orang pun satu daerah..cuma yg tak syoknya...aku takde rasa suasana balik kampung la...tapi bagi aku... save gak tang tu kan... takpe..janji ku bahagia...hehehehe

Antara gamba sempat ku ambik sempena raya jadik makyong nih...

Pagi raya, bersalam then bergambar bersama mak tersayang dulu...barulah ke umah mertua

famili besar mertuaku... cucu nak masuk yang ke-15...baby ku la ni..

my only sis... with hubby iqbal, son mikhail and baby....

beraya dengan geng meru, kat umah baru taty yang unik dan tradisional.
Dari kiri aku, yanz, ej dan taty


Ha....ni pulak geng bas sekolah menengah aku... kitorg beraya utk kesekian kalinya...minggu ke4 raya tu...hhehehehe
dari kiri...aku, yanty, jaja n intan....

So berjumpa lagi untuk next raya... thn depan...beraya dengan baby baru.... bestnya...

No comments:

Post a Comment