Monday, October 26, 2009

36 minggu!

Salam....

Lamanya tak berblog...yela..ofis blocked... nak tunggu umah aku masuk streamyx or seangkatan dengannya..tak tahu lagilah tahun bila...huhuhu

Alhamdulillah...aku dah 36 minggu..source https://www.fortunebaby.com/due-date-calculator.html

You are 36 weeks and 0 days pregnant
Only 4 weeks and 0 days left until your baby is born
You are at your 3rd trimester
238 days have passed from your LMP and 28 days are left until your due date (11/23/09)
89% of your pregnancy is completed

berdebar-debar...takut...sumer ada.... yelah...dah 5 tahun tak meneran nak beranak... Ya Allah..semoga aku dan kandunganku selamat dan mudahkanlah aku bersalin...amin...

Aku juga suka mengingatkan diriku agar selalu menitipkan doa surah nabi yunus... insyaallah Allah akan permudahkan untuk segala urusan...

Doa Nabi Yunus semasa terperangkap di dalam perut Ikan Nun..." LAA ILA HA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ DZALIMIIN"(Surah Anbiyak)

Insyaallah...

No comments:

Post a Comment