Thursday, October 29, 2009

Party si Upin & Ipin

Pada 25hb Oktober yang lepas, anak-anak dara aku dapat jemputan ke party si Fathiah...ala...voice over utk karekter kartun upin ipin tu... dia ni dok kat flat proton, batu 4 nun. tapi time party dia wat kat umah neneknya kat sg kandis ni.

Aku kenal mak nya tak silap aku ex-SMAH sg berteh gak. Kak Linda namanya. Tapi segan aku nak datang. Jadinya anak-anak dara aku pergi ramai-ramai dengan sepupu diorang. Aku just tolong hantar depan umah.

Adalah beberapa keping gambar tapi takleh nak upload pulak. Pelik pulak aku. Nantilah aku upload if dah okay ek.

Ha..ari ni baru leh upload,

Adik syira bergamabr dengan hadiah yang dia nak beri pada si fathiah tu...

Anak-anak daraku bergambar dengan si Fathiah, voice over upin ipin..(aiii malu-malu kucing pulak si balqis dan syira ni...heheheh)


Okayla...ada karektor si upin ipin tu yg wat bebudak tu teruja sebenarnya....

2 comments:

  1. lama ko x update yer...aku nampak ko dlm facebook sry yanti...ko dh nk bersalin ye?harap semua berjaln lancar...anak ape plak kali ni?

    ReplyDelete
  2. yerla sweden offblocked da... la ni ok dah. tapi facebook ke, friendster mmg xleh masuk la ni. IT sini control da. Aku due 23 nov ni insyaallah hero kali ni. eh bagila emel add. Aku nak daftar anak ko masuk Drypers program ni.

    ReplyDelete