Thursday, October 29, 2009

Bisnes partner-in-crime yang ku cintai..






Gambar terkini Oktober 2010

Salam,

Kali ni aku saja nak mencoretkan bisnes partner-in-crime tu, encik ihan tercinta. Sementelaah si dia suh aku buatkan blog or website or seangkatan dengannya citer pasai bisnes dia.. tapi aku cakap kalau encik suami masukkan streamyx ke leh la gak aku wat kat umah,. Ni encik suami suruh buat masa opis..memang tak leh kot. Yelah nak dig info lagi.. nak wat layout dia lagi...ala...amik masa u. hehehe (tu sebenarnya alasan aku je... mmg cita-cita aku suh dia masukkan broadband kat umah...heheheh)

okay berbalik pasai bisnes encik suami ni, macam-macam bisnes dia pernah wat. Pernah gak bukak car wash, pernah wat proses ayam, bukak kedai runcit, gril. Tapi la ni encik suami buat bisnes khemah. Khemah piramid ada, gazebo ada. Selain tu gak, encik suami ada bela lembu dan kambing. Tak la banyak, dulu ada 50 ekor gak lembu tapi la ni tinggal 20 ekor je sebab jual time raya ari tu. Kambing makin bertambah ada la dekat 50 ekor. Kaya? tak jugak, cuma cukup makan je. Tapi kalau jual semua lembu n kambing one shot tu aku rasa bole kaya kejap kot? heheheh

Alhamdulillah...walau tak banyak mana, cukuplah untuk menyara aku n anak-anak daraku yang 2 orang tu. Ditambah aku pun jaga mak aku ...si adik pulak dari anak dara sampai la ni pun suka dok ngan aku... jadinya...ramai jugak encik suami kena nyara. Tapi alhamdulillah, rezeki tu tak pernah kurang. Mungkin berkat kami jaga orang tua kot? insyaallah...mudah-mudahan.
*ha..la ni adik da pindah umah tinggi ngan husband dia.. kurangla sikit tanggungan tapi boring siut dah tak riuh cam dulu..huhuhu

Ha...berbalik tentang bisnes encik suami aku ni. Sapa nak order khemah ke, nak beli kambing wat qiqah ke, ataupun nak pindah umah ..then nak lorry for transportation...ha...calling-calling la...toksah malu-malu... harga boleh dirunding... call encik ihan directly ya. No tepon 013-2081004.

No comments:

Post a Comment