Sunday, March 7, 2010

My sis condo's

Wah...akhirnya my only sis, Shely dapat apa yang paling diidamkannya. Iaitu...sebuah rumah...eh..sebuah ke? seunit kondo... rega...pastinya RM200K and above kot?

Itulah...musti sume tertanya-tanya.."awatla hang beli umah tinggi benor..., kan lagi elok beli rumah teres ke.. or lagi laser...ni musti tak kasi org datang umah ni .., mulanya...aku pun antara orang² tu gak la..heheheh...yela... kan lagi best beli umah ada laman ye tak? then...leh nampak jiran tetangga ye tak?

tapi bila adik aku dah start pindah... aku pun dah gi umah dia... tgk security dia..mmg agak leceh la pada aku as a visitor... yela cam nak gi opis lak..visitor kena register kat guardhouse...memang leceh...tapi in terms of security for the owner mmg superb! yela at least kat situ kita dah pantau kan...yela...sumer masuk computer.

So pada aku...takpela...choice masing-masing... yela..sementelaah si iqbal tu keje shift kat bank of canada... so kejenya mmg shif malam je la..balik lewat pagi... jadinya...duduk condo ni at least keselamatan isteri dan anak-anaknya terjaga ye tak? if duduk perumahan...even ada guard kat depan pun...sesapa leh masuk..ye tak? yela..ni long term punya vision la ni.

Tapi if korang tanya..."ko pun tak nak beli ke?" isk...aku tak mo la umah tinggi-tinggi ni...lagipun aku suka umah rendah-rendah je..."hhahahaha

pics...nanti aku upload... :)

No comments:

Post a Comment