Wednesday, January 18, 2012

kecewa ku disini...

Wah..title...menusuk kalbu...


fuhh...bersawang rasanya blog aku ni weiii...tak sempat la nak update...disebabkan kebz'an melampau...kesian blog aku ni..takpe insyaallah new year resolution ni aku nak update sikit-sikit...

okay, terus ke part 'kecewa' aku ni...camna aku tak kecewa..telah berhempas-pulas aku 'setia' 11 bulan tonggang-terbalik.. jumpa orang tu, jumpa orang ni...meeting sana...meeting sini..brainstorming sana..brainstorming sini...

tu blm lagi, home visit sinun..home visit sini..packing itu, packing ini, minit meeting la, analysis la..macam2 ada org kata...waaaa..dahsyat tau...tapi..ini balasan yang ku dapat?

benarlah ex-bos ku kata.."sherin, if lets say we didn't get paid accordingly, don't work too hard then, we just work like what they pay" fuh..mendalam tu...

sebenarnya, aku bukan kejar sgt benda tu, tapi sbg seorang pekerja, mendapat imbuhan aka bonus merupakan satu kesyukuran. Dalam erti kata lain...'rasa dihargai'. Kalau inilah 'cara' mereka 'menghargai' aku...so..enough is enough!

No comments:

Post a Comment