Wednesday, August 3, 2011

Salam Ramadhan


Salam Ramadhan Al-Mubarak

Waktu entry ni ditaip, kita baru je berpuasa 3 hari. Alhamdulillah, kakak dan adik syira nampaknya berpuasa dan bersahur. Eh silap, syira dah ponteng semalam. Itupun da kul 5petang, dia call aku kat opis, kata "mama, adik tak nak puasa tau!" bole dia mintak izin, walhal kata papa, dia da minum dulu air sarsi tu sebelum call aku, huhu bertuah sungguh!

Nak dimarah pun tak bole, da tak tahan katanya,,sabar je la. Tapi alhamdulillah nampaknya ari ni, anak-anak dara aku tu berpuasa, mudah-mudahan la ye. Ni pun baru pukul 3.30 ptg, ada 3 jam lebih nak buka.


anak-anak daraku masa umur mereka 3-4 tahun, cute kan dgn rambutnya..


sekarang, lagi cute kan..kan...perasan mama ni..sapa lagi nak puji anak sendiri kan hehe..yg penting, cukup sempurna sifat syukur!

Oops nak kena mula masak ni...eh cop...awat mama nak masak, ari ni kan rabu...ooo tak keje ek...aha...aku MC da...malam tadi check kali ke 3 kat klinik panel, bandaran. Doktor kata aku bronchitis dan memang ada asthma. so, doktor bagi MC sehari. Itupun doctor suh datang malam ni if masih rasa xselesa suh amik nebulizer.


ubat yang kena telan..huhu banyak tul..

em..nampaknya batuk aku berlartutan dah 8 hari ni...moga-moga esok aku sembuh, so bole gi opis amin! Ramadhan kali ni amat mencabar,huhu

2 comments:

  1. Salam ramadhan.. hihi..saya sudah ada disini.. merahnya mak ngah!

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan gak..hehe aha merah faveret kaler...heheh

    ReplyDelete