Tuesday, April 6, 2010

'Sale' kat opis!

"Ni ade handbag yang cun jge kalu nk tgk..kawan ati yang bawak..x original..tapi 1st gred..harga 80 hinggit je..tolong forward email je.heheheh"

Atas tu antara bait-bait promo baeeekkk punya dari member opisku Atie. Memberku adalah bawak 5 bijik je... jenama 'coach' lagik! ... aku apalagi..terus gi rembat 2 sekaligus! lantakle korea ke..janji 'coach'..nak beli ori... muleh...tapi makan sardin je la...hahahah

Sorang lagi member opisku gak...akhir bulan 5 ni nak gi beijing...sempena anniversary ...punyalah best hadiah suami dia..aku last honeymoon pun gi kat 1st world hotel kat genting tu...la ni takde berjalan lagi...tak dan lagi ada anak kecik kan...huhuhu..

berbalik citer tadi...fuh...situ lagi syurga 'coach'... walla...abisla bajet aku... kena standby beberapa rat ni suh fara belikan yg limited edition aka yg cun-cun. diorg kata 50 hinggit je kalau kat beijing...waaaaa..mmg ku giler bila dengar..

tu baru beg...kat opisku ni macam-macam ada...ada yg jual tudung ..jual brooch.. jual kuih muih...jual cup cake...cosway la..avon la...time raya lagi la ramai businesswomannya....bak kata astro.."macam-macam ada!" hahahah

yg aku herannya member-memberku ni TAUUUU je aku ni giler shopping... tapi aku takde la hentam keromo je...aku pilih-pilih gak...

tapi tang coach ni mmg ku tak tahan... takpe..tgh bulan karang... kenen-kenen kat cik abang...kenyit-kenyit mata ..layan beekk punya...sure 'penuh'balik dompet ku ...heheheheh

No comments:

Post a Comment